برگزاری نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي عسلویه

30 می 2020 1 بازدید بدون دیدگاه

پارس جنوبی یکی از بزرگترین میدان های نفتی و گازی در جهان می باشد که در خلیج فارس و قطر به طور مشترک واقع شده است مساحت پارس جنوبی 9700 کیلومتر است و 9000 متر آن مرز آبی دارد. هرساله نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در این مکان برگزار می شود و شرکت ها ی فعال در حوزه مرتبط و همچنین شرکت های ارائه دهنده خدمات مختلف مانند پوشش های مقاوم به حریق و عایق سرما در این نمایشگاه شرکت می نمایند.

در حاشیه خلیج فارس و در محدوده ۴۶ هزار هکتاری استان بوشهر قرار گرفته است که مشتمل بر سه منطقه پارس یک (پارس جنوبی) با ۱۴ هزار هکتار که شهرستان عسلویه را در بر می گیرد ، پارس دو ( کنگان) در محدوده ۱۶ هزار هکتاری شهرستان کنگان را در بر گرفته است و پارس سه ( پارس شمالی) شامل ۱۶ هزار هکتار از محدوده ی شهرستانهای دیر، دشتی،تنگستان و بوشهر را در بر می گیرد.

نمایشگاه در یک نگاه

نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي عسلویه یکی از مهمترین رویدادهای صنعتي و تجاري منطقه پارس جنوبی در حوزه صنعت نفت كه سالانه با حضور جمع كثيري از تامین کنندگان محصولات و خدمات در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي برپا مي گردد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليت ها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

شرکت بهسازان توسعه آرمان با شرکت در این نمایشگاه توانست تا محصولات تولید داخلی در زمینه عایق سازی تجهیزات پالایشگاهی در برابر گرما و سرما را به کارفرمایان و مدیران مستقر در این میدان نفتی و گازی معرفی نماید و از ویژگی های این محصولات با کیفیت پرده برداری کند.

همچنین جناب آقای نجفی مدیر بازرگانی تخصصی شرکت نفت و گاز از غرفه بتا بازدید نمودند.

منبع خبر: SPPEX.IR

Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/betaeng1/domains/betaenggroup.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *